Followers

May 14, 2012

Posted by reza ahmad | File under :
cian kn kat aku, demam la pulak, nk design2 nk tnjuk kt korang pon x mmpu (update blog mmpu lak) err...
start smlm je da
sakit tekak, sakit kpala, badan panas :(

melepek kat rumah :(
tadi baru jer pas bli asm jawa..kalu kat umah bole wat sendiri, kt sini beli je, beli ngn stresils skali, aku kalau skt tkk mkn strepsil cenggini

mkn yg ni plg cepat baik bg aku

kalau kat umah lak lain macam, dok je tebongkang depan tb, yela kn x ley tdo, dok depan tb layan cerita ni..

demam2 tengok katon kalau kt uma
bile demam x kebah2 lagi mak aku boh la daun bunga raya kat kepala, orang2 tua kata kalau nak sejukkan kepala bubuh air ramasan daun bunga raya dengan air kat ats kepala, akau rase betol la sebab bila dah buat tu rase ok je kpla..cer tgk sini

sapu ats kpala camni

pastu lak abah aku bli panadol ngn air cap badak, hehe, ingtkn badak brendam tol2 dulu :P


air yg mana badak berendam dalam die :P
dah tu nanti abah aku belikan sup ayam ke daging ke, seronok kalau demam kt umah ni, smua orang nk jaga n amek berat...

sedap makan sup demam2 ni, yumm
ni jela nak melalut, pasni nk melepek atas tilam lak kpala da pusing.. ~!@#$$%....

15 comments:

AmoyCincai said...

alololo....cian nya..hik hik...rajin rajin makan ubat k..

reza ahmad said...

mekasih amoy :) untg ade rami kwn blogger...weeeeeee

AmoyCincai said...

hahaha.... dan saya la yang beruntung... ha haks.. ups..

Anis Anisah said...

sedap ke strepsils 2.. ?
sy ske yg lemon je.. hehe.. :)
lepas 2 kan, kalau dah tido kan, mak kite tolong sapukan badan kite ngan air, lap2.. xnak bagi bdn kte panas.. untungkan ade mak.. :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

tu dyew demam2 sempat lagi update entri
hikhikhik
god b0y !
moge cepat sehat yer =)

ʆαɳɢ said...

anak abah rupanyaaa.. alololo :p

jaakechik said...

semoga cpt sembuh ya. ingat minum air puteh byk ok.

amercorner.blogspot.com said...

mun aku sakit tekak aku mesti ... makan aiskrem , cepat semboh :D

reza ahmad said...

mkn askrem? errr.... :P

Syafiqah Othman said...

demam pulak dah.. kecian sgt ..hehe.. :) jgn lupa makan ubt.ti piqah hantaq mon naa soh urut pala.. :D

Rizzyanaphotography said...

untungla awk ade ramai peminat .. :(

reza ahmad said...

ni la rakan2 bloggers... :) heee

sis92 said...

get well soon bro :))

KorN said...

amboih,, tgk katu yg x tahan tuh...

reza ahmad said...

pepagi mne ade cite lain...layan katon jela...haha