Followers

May 10, 2013

Posted by reza ahmad | File under :
tak ada apa sangat nak cerita, skang makin busy la sikit dengan keje-keje freelance dok design macam-macam, untuk MSU ada UiTM ada UPM ada, dengar macam best je kan, tapi agak penat la, bukan macam zaman belajar dulu tangguh pon tak pe, skang ni agak busy kadang 1 hari bole siap 1 keje tapi tak tido la.

tak pe la rezeki la kan, merungut pon tak bole, sebab ALLAH da bagi rezeki dalm bentuk-bentuk keje camni, penat memang ada tapi mengenangkan dapt rezeki, maka syukur la kan.

ni la yg aku dok buat, bunting, sebut bia betul bukan bunting pelamin camtu, hehe.. diorang ade event kat MSU so aku pon tolong la buat bunting untuk event tu, tiket sekali aku tolong buat, event die 13.05.2013 ni...tapi aku kaburkan da, saje sepraiss katenyer..hehe.. cakap banyak tak ade guna, so meh la tengok aku punya design ni, kalau korang nak g event ni tak tau la kosong lagi ke tak..hehe..

FAHRIN talk kat MSU
cenggini la designyer, gambr agak kabur sbb dah dikecikkan saiz bia tak berat sangat nak masuk blog ni ha, ni salah satu contoh design reza la.. saje nak share, kalau berminat nak design bunting ke banner ke, boleh lagi bagi tau :D

3 comments:

shuhadaothman said...

Alhamdulillah..ok la tu. Semoga sentiasa murah rezeki ye pakcik :)

Tinta Lana said...

Eh, ad dsgn jugk tuk uitm ek reza,hehehe.

Smart bunting ni :)

Norhaizam Mustaffa said...

Wah kreatif.. :) keep it on